Mert-karan Kara dut özü aldım iştah açıcı diye bebeğine kullanan anneler varmı faydasını gören bizim oğlan hiç bişey yemiyor iştahsız ek gıdaya başladıgndan belli şmdi de diş çıkartyo hiç bişey yemyo sadce anne sütü oğlum 11 aylık
Mavis34 Mert-karan ben ismail aras karamurver karadut keçiboynuzu özü kullanıyorum. Ondan önce tüm.gun lokma yemezdi şimdi super iştahı olmasada ihtiyacı kadar yiyor
livanurvealpinannesi61 Mert-karan karadut özü iştah için değil bağışıklık ağız yaralı VS için çok faydalı. Ben şişe kullandım hiç iştah açmadı valla.
Sess Mert-karan karadut özünün iştahla bir alakası olduğunu duymadım hiç. Kullanıyorum ama meyvesuyu niyetine hem kendim hem çocuğum içeriz, iştahı açılsa farkederdim.
Mert-karan Mavis34 bu benm aldıgımda inşallah işe yarar az da olsa yesn hiç bişey yemiyor piskolojim bozluyor üzülüyorum
Mavis34 Mert-karan sabah uyanınca hemen içirin onu ve üstüne hemen kahvaltı vermeyin. Oğlum onu içtikten 1 saat sonra ancak başlıyor yemeye 2 saat sonra güzel kahvaltı yapıyor. Ilk günler etkisi olmayabilir ama 1 2 haftaya fark görürsünüz
Mert-karan Sess yaa ne biliyim öyle duydum da herks de öyle yazmış faydasnı görmüşler hiç yemeyen bir bebeğe az da olsa yese iştahı açılmş olr yani herks yazmş yemiyodu verdm açıldı işthı fln die bilemedm