Kızlar 37 günlük bir oğluş annesiyim biz bir çocuk düşündük allah isteyene versin bu saatten sonra biz doyduk çekirdek aile olmak istiyorduk zaten yetti şükğr allaha bundan sonrası içinde korunma yöntemi olarak spiral düşünüyorum kayan eden oluyomuş illa tamamen korunamıyoruz hep bir risk var o da allahın takdiri ama benim asıl sorum şu bunu taktırıp çıkartırken acıyor mu korkuyorum ben ya acırsa diye deneyimleyenlerden yardım istiyorum