Kızlar merhabalar, buzluğa bal kabağı atmıştım yikamadim direk doğradım buzdolabı poşetine koyup attım. Bebeğime yemek için çıkardığimda hasladim fakat öyle kötü bir koku oldu ki yani bana bozuk gibi geldi. İki çeşit attım ikisinde de öyle oldu. Kayinvaldem normal bal kabağı koktuğunu iddia ediyor ama bana kokusu çok kötü geldi. Kendimde sevmiyorum acaba ondan mı? Buharda pişirdim. Ağır kokması normal mi . Yoksa bozulmus olabilir mi? 😳