Kesinlikle kreşe verin, o yaş grubuna çok iyi geliyor, evde yetemezsiniz bir yerden sonra, akran öğrenimi çok önemli diyecektim ki şu ateş meselesini okudum. Bence en azından 1 ay daha bekleyin, çünkü oğlum 2 aydır krese gidiyor. burun akıntısı, hastalığı hiç bitmiyor. Hastalık sezonu tamamen kapanmadan bence kreş tehlikeli olabilir. Şu 1 ay biri baksa yavrunuza hem sizden uzak olup kendi evinde olması yumuşak bir geçiş sağlar kreş içinde.