Normal doğum yaptım ama hamile iken herşeyi yedim sigara yı da bıraktım mutlu olunca yedim sitres olunca yedim 69 kilo ile hamile kaldım 91 kilo ile doğum yaptım 10 kilom gitti ama yinede fazla kilom var hiç bu kiloya gelmemiştim kendimi çok kötü hissediyorum hiç eski halime gelemiyecekmişim gibi birde kimi görsem çok kilo almışsın aaa normal doğum ama göbeğin duruyor lohusa kadına denmeyecek bütün sözleri duydum