Merhabalar ben 22 yasindayim.2 yasinda bir kizim var hamile kalana akdar hicbir dis problemim yoktu.hamileligin sonunda hızla baslayan curumeler dayanillaz agrilar.dislerimin tuz gibi dagilmasi sonucu 10 adete yakin disimi kaybettim her kokte 1 dis kaldi toplam 4 kok disim var onlarda cekilmeyi bekliyor.Durumum bu kadar kötü.1 2 sene icersiinde bu duruma gelmesinw anlam veremedik.ust ön tavsan disi ddnilen disimde yariya kadar curuk ve kırık.Bircok kisi yaptirmami soylesede cogu cekilmeye mahkum.cektigim agrilar çok çok zor.Insanin butun agzi ayni anda agrirmi.Ağırıyor 😏 Çok uzuluyorum 30 yasimi bile bulmadan dislerimi kaybetmis olucam takma disle ömrümü geciricem.Daha once yaptirdigim dolgu kanal vs de tutmadi sanirim bu benim bunyemle alakali.Benim gibi olup dislerini kaybeden varmi nasil bi yol izlediniz 😶🙏🏻