Oglusum5357 Bebelac1 numara almistim hippe devm etmeye karar verdim bi kere kullandim elimde kaldi esenyurtta oturuyorum ihtiyacı olan alabilir kargo yapamam bebeğime bakıcak kimse yok
asudeyaman1 Oglusum5357 Hipp mamalarında zararlı madde olduğu için Sağlık Bakanlığı toplattı,tv lerde haberlerde verdiler..Bir kaç gün önce de mamalarında sofra şekeri var diye gıda dedektifini takip ediyorum orada okudum..Sofra şekeri düşünebiliyor musunuz..
ceylinnn [bilinmeyen] Neden bebelacı bırakıp hippe geçtiniz merak ettim. Son dönemde hipp toplatılıyor ve şeker var haberlerini okuyorum.
Oglusum5357 ceylinnn hip kullaniyordum zten bebelac denemek istedim sevmedi bebegim. Hipin meyvelileri toplatiliyor ve 1 numarasinda seker yok
Bernaebu Oglusum5357 evet 1 numarada seker yok bizde kullandik suan bebelac golda gectik ama bizde kabiz olduk halbuki ilk dogdugundan bu yana hipp kullaniyorduk
guvesra hipple ilgili hep kötü haberler çıkıyor arsenik çıktı diye de okumuştum bana hiç güven vermiyor artık
selmapinar [bilinmeyen] elinizdekini bitirseydiniz keşke acılan bebelac mama 1 ay içinde tüketilmeli çünkü