Nuriyenur Benim mutfağım da küçüktür baya, aynı şekilde tezgahım da tabi. Ama hiç lavaboya attığımı hatırlamıyorum. İlla da tek çöp olarak kullanacağınız yer lavaboysa lavabonun içine bir kova koyup(illa çöp kovası olmasına gerek yok) içine poşet geçirin. Doğrama etme işleminiz bitince poşeti alır atar, kovasını da yıkar kaldırırsınız. Kendinize bu şekilde ekstra iş çıkarıyorsunuz mide bulantısını da geçiyorum 😊 bu sizin için alışkanlık haline gelmiş bence, o an doğrarken kolayınıza geliyor olabilir.