Ebru39 kılosu ıyı masallah boyu ıcınde size şöyle nır tavsıyede bulunabilirim ama doktorunuza da sorun bence. Bızım doktorumuz kılosu boyuna gore bı tık fazla oldugu ıcın sanırım d vıtamınının miktarını artırdı bır gun 1 fıs bır gun 2 fıs verıyorum. Bır de saglık ocagının verdiklerini kullanmadım hıc ocean kullanıyorum.