Kızlar oğlum artık 3 yaşında olduğu için ve hiç yemek yemediği için doktor memeyi bırakmamı söyledi. Bıraktım memede süt kalmadı artık büyüdün dedim birdaha emmedi. Memesiz uyuyor yani, ancak bu 4 günde bir agresifleşme başladı sebepsiz ağlama düşünce ağlama kalkınca ağlama ne yapacağımızı bilmiyoruz yardım edin bana