Bebegimm1 evet dün yapma dediklerinizin hepsini yapmıştım tabiiki bilinçsiz bi şekilde zararlı olduğunu bilmiyordum ama bugün limonlu suyu yapacağım cam açık 39,8 oldumu duş aldırıyorum şu an limonlu çorabı deneyeyim belki bunlara gerek kalmadan iner inşallah
Sürekli kucakta yatağa koyduğum an tekrar ağlamaktan bi hal oluyor ve ateşi tekrar yükseldiğini farkettim artık vücudu mu etkiliyor ağlaması bende mecbur bırakamayorum