Allah aşkına bana yardım edin
8 aylık bir oğlum var emzirerek uyutuyorum gece emmek için uyanıyor 3 gündür tuhafaşti gündüz normalde 2 uyku yapıyor 3 gündür öğlen uyuyor daha yok. Dün de aynıydı işte saat 9 da uykusu geldi aglamaya başladı normalde 10.30 11 gibi uyuyor dünde uyumadigi için dokuzda dedim uyur neyse uyuttum 10 dakikada bir kalktı en son 1 de uyandı saat 5 e kadar koltukta emzirerek uyuyakalmisiz.
Bugün 2 defa uyudu en son saat 7 de uyandı hala uyumuyor memeden ayrılmak istemiyor çektiğim an uyanıyor normalde memeyi çekince emzik veriyordum 4-5 gündür kendi kendine emziği bıraktı ağzına bile almıyor zaten gece sık uyaniyor bir de bu çıktı ne yapicam şaşırdım ya