esengl03 canım ahlaksız deme evladına. O daha bebek iki yaş sendromuna girmiş. Bir süre her agladığında her istediğini yaptıysanız bir de dede ve babaanne simartmis ise böyle olması çok normal. O dengeyi kurmak lazım ben çocuk gelişimi okudum aynı zamanda pedagoji dersi aldım. Yani çok bilmişlik yapmak istemem daha uzman birine gidebilirsiniz fakat çocuğunuz hasta değil ki doktora gitsin. Ne yapacaginizi bulamıyorsanız uzman bı pedagog ile danışabilirsiniz. Fakat pedagog önce çocuğun bu davranislarinin altında ne yatıyor onu ogrenmek isteyecek. Bana bu davranışları dede ve babanne ya da ne bileyim siz tarafindan her agladığı zaman her istediği yapılmış, şımartılmış ya da çocuğa karşı öfkeli ve sert davranılmis gibi geldi ikisinden biri. Çünkü çocuklara/, bebeklere karşı öfkeli ve sert davrandığınız zaman onlar da aynısını yapıyor ebeveynlerini taklit ediyorlar onlar givi odkeleniyorlar ve daha gergin oluyorlar. Ha bir diğer sebebi gerçekten ilgilenilmiyorsa
evin içinde yokmuş gibi davranıyorsa da böyle yapıyor olabilie amaç ilgi çekmek.