Biz 8. Aya gireceğiz aynı kundakla uyuyordu hamakta ben 3- 4 gündür bıraktım çünkü artık dönüyor ve elleri de bağlı olduğu için yüz üstü kaldığı zaman kendini kurtaramıyor bu durumu tehlikeli gördüm. Önce gündüzleri bıraktım sonra gece benim ki çabuk alıştı hatta şuan kundaksız çok daha iyi uyuyor bence hemen bırakın