Tontis_annesii fisherpricein bir su samuru var, uyku arkadaşı olsun diye almıştık. Ninni, titreşim vs bir sürü özelliği var. Ne zaman ninnisini açsak ağladı, su samurundan nefret ediyor. 2 yaş bitti hala daha onu gizlediğimiz yerden çıkaramadık ama gelgelim bir battaniyesi var. Her yere onunla gider, onunla uyur, onunla süt içer, kreşe bile onunla gidiyordu. Kendini onunla güvende hissediyor. Çamaşır makinesinde gizli yıkıyoruz. Orda yıkanırken görse ağlayarak çıkartır. O derece seviyor. Kısacası kendi seçti, böyle bir şeye ihtiyacı varsa o kendi seçiyor bence.