Tazeanne53 Daha verimli uyuması için belli bi aydan sonra kesilmesi gerekiyor, doktorumuz bu şekilde söyledi. Elbette emmek isteyebilir bu çok normal ama benim bahsettiğim normal değil, saat 11de uyuyor 12, 12:30 , 12:50 , 1:30 sabaha kadar bu şekilde uyanıyor olması gereken bu değil , iki kez beslenmek için uyanabilir ama bizimki fazla