2 yaşında oğlum boğazım aciyor dedi su verdim birkaç dk sonra yine aciyor boğazıma bakar mısın dedi bugünlerde sık sık oynadığı bir oyuncak var dinazor vidaları var onları tak sok yapıyo aklıma o geldi birden yoksa vida mi yuttun dedim evet yuttum dedi defalarca sordum aynı şekilde anlattı burda otururken boğazıma kaçti vs diye acile gittik röntgende çıkmadı doktor pilastik olduğu için çıkmaz kakasını takip edin dedi ama o kadar korkuyorum ki yuttuysa ve bağırsağna takılırsa falan diye başına böyle bir şey gelen varmi