asiltobebeto Merhaba bebeğimin bu zamana kadar hiç kakasıyla ilgili sorunu olmamıştı ama bugün sadece bir kere kaka yaptı emziriyorum ve 90 cc mama verdim bugün. Sizce doktora gitmeli miyiz? Herhangi bir huzursuzluğu da yok
Egenim asiltobebeto 3 gün yapmıyor benumkı . Takıp edıp gaz masajı yap. Bebek yagı ile. Duş da ıyi geliyor. Ben duştan sonra yag ile masaj yapıp poposuna makata yag sıkıp cok hafıf dışardan ama parmagımla makatı uyarıyorum
Ayseberill asiltobebeto büyüdükçe kaka sayısı da azalıyor biz de 2 aylığız günde 1 ya da 2 kez yapıyor
Kaymak asiltobebeto bebeğin huzursuzluğu yoksa bence gerek yok. Kızım ek gıdaya başlayana kadar en erken haftada 1 en geç 16 gün üzerine kaka yapıyordu. Çok fazla doktora götürdüm hiçbir sonuç çıkmadı bu çocuğun kakası yok diyip gönderdiler. O yüzden 3 gün diyorlar ama bence çocuğunuz sizi yönlendirecektir endişe yapmayın
asiltobebeto Egenim mama içiyor muydu? Sadece anne sütü alanlarda on güne kadar normal diyorlar da bir de uykusunu falan etkiliyor muydu
asiltobebeto Ayseberill Kaymak kakası genel olarak fazla bir bebek ilk defa böyle olunca biraz telaşlandım umarım düzelir 😕