Meme reddi cok yasadm ve sutum azaldi mama meme gittik ama ağırlık mamaydi .7.ayda memeye dondu wma sutum asiri az yetersiz .o yuzden mamaya devam ettk hala ediyorz ama asla istemikr mamayi .meme istyr mama yedirrken bile memeyi açmaya calsior keske sutum olsa emse ama sutum cok az asla yetmiyo ek gida da yiyor ama fazla verince de kabz oluyo .gunde 3 kere mama veriyorum oda binbir zorlukla .max 120 .bi gece yatarken 180 du ama onu da birakti 180 yaptım 60 yedi direk memeyi acti .uykusunda bir kere veriylrm onuda istemior artk
Mama bırakmak için cok kucuk ama almiyor.sutum de damla damla cok cok az .sizce me yapmalym mamayi komple kessem mi ara ara yime teklif etsem mi