oğlum 22 aylık 1 yaşından beri ara ara bebek arabası reddetme dönemi oluyor ben zorla bindiriyorum açıkçası 1-2 dk ağlıyor sonra kabulleniyor. böyle reddetme dönemi olduğunda birkaç gün her gün bindiriyorum bebek arabasına alışıyor tekrardan. şu aralar kendi tırmanmayı çözdü binmek istemezse göster bakalım nasıl tırmanıyorsun diyorum bazen öyle de oturuyor 🥲