Doktorumuz kızım için 13 te tek doz nimenrix 24-26 da şeklinde 2 doz bexsero söyledi. İkisininde 10 yasa kadar yaptirilabildigini söyledi.oglum 10 yaşında 10 sene önce ona doktoru 13 te doz nimenrix yeterli olur demişti öyle yaptırmıştık ama şuan doktorumuz ülkenin durumu ortada abiye 10 yaşı geçmeden 2 doz bexsero yapalım yine ona da 2 ay arayla dedi yaptiricam. Bu aşılar 10 yaş içinde yapılabiliyor dedi doktorumuz