Hayali00 ibbden değil belediyenizdendir o,eğer açık kapı başvurusu sonrası geldiyse kart ,bizde açık kapiya başvurmuştuk belediyenize yardım başvurusu yapın dediler Ümraniye de oturuyorum belediyeye gittik başvuru yaptık eve geldiler soru sordular ,tek seferlik erzak kolisi vericez dediler ,sonra a101 hediye kartına cevirmisler 500 liralık bakiyeli onu getirdiler ,ibbnin devamlı verdiği başka bişey mavi renkte İstanbul kart getirmeleri lazım onun için