Kızlar 16 aylık oğlum var. Halen emziriyorum. 7 aylıktan beri adetim oluyor ama bikaç gün gecike gecike oluyordu. çok kolay hamile kalmamıştım geri çekilerek korunuyorduk. Biliyorum bir yöntem değil ama bebekten önce de böyleydi 🙈 en son 1 martta regl oldum yani 10 günlük bir gecikme var hiç korkmamıştım başta ama hala olmayınca korkmaya başladım. Çok sık ilişkiye giremesek de hamile kalma ihtimalim var mıdır acaba yoksa emzirme hala bu kadar etkiler mi