ZeynepByln ben 2 aylıkken kullanmaya başladım hatta doktoruma da söyledim kullanabilirsin sıkıntı yok dedi bende alırken aynı düşüncedeydim sanki çekerken çocuğun beyni gelecek filan hatta eşim ablam çok karşı çıktılar aldım yaptık ablam kendi çocuğuna da sipariş verdi☺️ Düşünüldüğü gibi vakumlu değil hatta otri bebe ile yaparken bebeğim ağlıyordu bununla yaparken hiç ağlamıyor biraz önce yaptım video çekip atsaydın keşke 🤦🏼♀️☺️