Badelikom1 Kızlar yeni doğum falan yapmadım hiç saçım dökülmezdi bu 1 aydır aşırı fazla dökülüyor dahiliyeye gittim kan tahlillerim temiz cıktı niye bu kadar cok dökülür biotinde içiyorum bayağadır ama bilmiyorum ne yapmam lazım
Selin1234 Badelikom1 mevsim gecialeeinde çok dökülüyor benim birde eğer toka fazla sıkıysa o zaman da dökülüyor du
asrinhatasi Badelikom1 ben de biotin önermeye giye girdim posta. Kullandığınız biotin kaç mg. Ben 5000likten kullanıyorum bir de sarımsaklı şampuan kullanıyorum
15032021 Badelikom1 mevsim geçişlerinde olur böyle saç dökülmeleri saçlarınız kırıksa saç kestimide yaptırabilirsiniz iyi gelir