ATC bebek bezi kesinlikle Prima Premium Care
Islak mendil komili yenidoğan kullandım 1 ay sonra pişik yaptı önermiyorum. artık hep pamuk kullanıyorum, evde de dışarıdada ( Mrketlerde makyaj temizleme pamukları varya daire şeklinde onlar çoktan kullanışlı)
Şampuan, komili zeytinyağlı çok çok memnunum.
Pişik kremi kesinlikle 'Bepanthol'
Deterjan kullanmıyorum, Dalan Roxy Granül Sabunla yıkıyorum bebeğin elbiselerini hem çok iyi temizliyor hem mis gibi kokuyor hemde yumuşacık yapıyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.