Melike97 Kızım 7 aylık sadece mama ile besleniyor anne sütü yok maalesef bebelac gold kullanıyoruz ama doymuyor önerdiğiniz mamalar varsa sevinirim
Melike97 Yasmn_17 ilk aylarda kullandık kabız yapmıştı sonra hipp kullandık kusma yaptı bebelac gold da hepsi geçti ama artık doyurmuyor acaba tekrar kullansam kabız yapar mı bilmiyorum
Yasmn_17 Melike97 bilemiyorum canım dene tekrar istersen veya aptamil kullan o da bize kabız yapmıştı