Herkes aynı dertten muzdarip sanırım benim bebeğimde gündüzleri asla uyumuyor kucakta durmak istiyor yatağına veya anakucağına koyuyorum 5 dk da uyanıyor ağlamaya başlıyor yapışık ikiz gibiyiz ayrıca gece de kucakta pışpışlauarak uyutuyorum kendi kendine uykuya geçemiyor malasef 😞 desteksiz uyutanlar bşzlere tüyo verirse iyi olur