Gizemasil-0 Oğlum 6 aylık özel bolgesinde tüylenme olduğu için doktor tahlil yaptı protein değeri biraz yüksek çıktı aynı şeyi yaşayan var mı , zamanla bu değerin düştüğünü söyleyen de var.mama içiyor bu arada