Merhabalar,
Bebeğim 6 aylık ve ek gıda serüvenimiz malum başladı. Çorba içiyor öğlen, sonra da yoğurt bir sonraki öğünde (dr öyle söyledi). Neyse her gıdasına zeytin yağı tabiki katıyorum ama 2 gündür kabız gibi. Her bezinde keçi kakası gibi çok az çıkartıyor, ıkınıyor ıkınıyor çıkan bir parmak boğumu kadar yok. Çişi de az yapıyor gibi, su içirmeye çalışıyorum ama içmiyor. Ne yapabilirim? Daha meyvelere geçmedik yoksa kayısı vs vereceğim ama, şuan için ne yapabilirim deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.