HM1 Kizlar 12 haftalik hamileyim 2 saattir cok kötü belim agriyor ve adet olucakmisim gibi agrilarim var. Acaba hastaneye gitsemmi? Sizin de hamileyken basiniza geldimi? 😕
[silindi] Ben o sancıyı 9 ay yaşadım canım çok zor anlıyorum seni. Yine de doktoruna git şimdi herkesin vücudu ve hamileliği bir değil bir kere görüş, danış eğer sorun yok derse hamileliğin getirmiş olduğu zorluklardan biri diyip kabul edeceğiz.