Beyaz elektrikli ocağım temizleyip bütün kalıntılarını aldıktan sonra hafif karartilar bırakıyor sıcak sildim soğuk sildim hep aynı yanık lekesi gibi karartilar bırakıyor ve nasıl silersem sileyim her yolu denedim geçmiyor ne yapmam gerekiyor sizce :(