Aysegizem1 Kızımın 2 yaş doğum günü var sizce normal büyük pasta alsam basit kacar mı? Özel pasta fiyatı sordum 1400 tl baya aşar beni yani. Ikramlik ne yapabilirim apatarif olsun fikir verin bu arada gebze de oturuyorum gelmek isteyene kapım açık ♥️
EndlessLove_ Aysegizem1 çk incesiniz ☺️ davetiniz için teşekkür ederim öncelikle 💕 ben hiç yapmadım benim kızımda 2 yaşına girecek nasipse 1 ay sonra ☺️ pasta hakkında bişey diyemem ama yanına aperatif olarak tatlı tuzlu şirin şekilli kurabiyeler yapılabilir. Poğaça ve makarna salatasıda olabilir ☺️ şimdiden yaş günü kutlu olsun sağlıklı mutlu ömürleri olsun inşallah ☺️
Noname21 Aysegizem1 3 senedir özel pasta yaptırmadım ben o şeker hamuru hoş gelmiyor bana güzel bir pasta daha lezzetli ve tabiki ucuz 😀
Beybisibeybisi Aysegizem1 kacmaz biz de 2 tane pasta aldik misafirlere bi borek yaptik.bi de kurabiyr yetti cay demledik bol bol 1400 e gerek yok cidden
Bebegimm1 Aysegizem1 ben normal pasta aldım süslemeyi güzel yaptım basit kaçmadı ama bana sorarsanız pastayı istediğiniz model varsa öyle yaptırın benm model bakma vaktim yoktu belki normal pasta fiyatına göre yaparlar
Defnecik23 Basit kaçar mı derken? TBMM nin açılışını kutluyosnuz herlde. Sanki çocuk pastadan anlıyormuş gibi bu her yıl aynı çoşku aynı masraf aşkı neden
asiltonunmommysi Aysegizem1 ben 1 yaşında konsepte uygun evadan maket pasta yaptım. İkramlık pastamı hazır aldım zaten kendi aramızda bahçemizde küçük bir şey yaptık anı kalsın diyr çokta güzel olmuştu
Pol34 Aysegizem1 2 yaşındaki çocuk pastadan anlıyor tabi ki, kızım da 1 aya kadar 2 yaşına girecek pasta görünce doğduuun diyor. Özel bir pastaya hiç gerek yok. Özel pastalar gereksiz pahalı düz sade olanlar her zaman daha güzel. Şimdiden doğum günü kutlu olsun ❤️
Bebitom_3 Aysegizem1 kiralık maket pasta alabilirsiniz ya da konseptli pastayı küçük yaptırıp misafirlerinize ikramlık pasta koyabilirsiniz bizimde 19 gün kaldı ne yapacağımı bilmiyorum 1 yaş gününü çekirdek aile olarak kutladık bu sene ailem herkes yap diyor ama ben kararsızım
Ozgeruya Aysegizem1 ben normal pastaya niloya konseptti niloya resmi baskısı yaptırmıştık sadece yaninada salata poğaça börek yapmıştık