Kızlar oğlum 16 aylık. Açıkçası gömlek de olabilir fakat pek gomlekte rahat etmiyor bu yüzden tercihim şık bı t-shirt olur sanırım. Altına da rahat bı pantolon. İnternete bakıyorum istediğim gibi güzel, rahat ve mevsimlik bı takım bulamadım.. pastel renkler çok hoşuma gidiyor . siz neler aldınız? Ya da neler alacaksınız? Her şey ateş pahası ama alamasam da kendimi kötü hissedecegim..