denizco bizde yazın tatile gittiğimizde ek gıdaya yeni geçmiştik. Meyve püresi, çorba yapıp küçük kavanozlar satılıyor. Onlarda vakumladım. Gider gitmezde dolaba koydum. Kafam çok rahat etti. Etrafımda otel menüsünde illa yicek bişey bulursun yapmq dedi. İyi ki dinlememişim. Bebeğimin karpuzdan başka bişey yoktu yiyebilceği. Bide meyve ve rendesinide götürdüm.