Kızlar birkaç gün önce burada huzursuz olduğu için calpol verdiğimi yazmıştım, tavsiye üzerine bugün karanfili havanda dövüp zeytinyağı ekleyip dolapta bekleterek verdim .bir damla kadar parmağıma sürüp diş etine sürdüm. Anında sustu bu sefer yine evham perilerim geldi kızım 4. Ayı bitirdi. Bi sakıncası var mı bazıları doktor tavsiyesiyle aynı aydayken vermiş bazıları altı ayın altına vermeyin diyor . Yarın doktora gideceğim ama o kadar ağladı ki vermek durumunda kaldım