Merhaba arkadaşlar, bu ay reglim gecikti 2 defa test yaptım çıkmadı bir şey biri erken gebelik biri normal ikisi de negatif çıktı ama regl olmadım hala 8 ay 25 günlük bebeğim var emzirmiyorum acaba oruçtan beslenme düzenimiz değiştiği için mi olmuyor aynı durumla karşılaşan var mı ? ( hamile olmak istemiyorum ve eşim korunuyor)