Dilaradaghan Hediyeslla devlet hastanesi olarak bilmiyorum ama devlete bağlı bi kurum yapıyordu sanırım yaşadığım şehirde ismini de hatırlamıyorum ama sonuç olarak devlet takıyor diye biliyorum
Damlanurrr Hediyeslla ben taktırmak için gittim devlet hastanesine ilk önce sizi Kontol ediyorlar alttan sonra aile planlamasına gönderiyorlar kan verip beta ya baktıktan sonra orda da ücretsiz bir şekilde takılıyor
Kumsal0734 Aile planlaması bölümü var devlet hastanelerinde takıyor ve bazı ana sağlığında geçen hafta gittim