Bir-pamuk_annesi Bebekleriniz kaç kilo doğdu ve ne kadar dikisiniz var galiba doktorum beni çok kesti merak ediyorum yardımcı olur musunuz
[silindi] Bir-pamuk_annesi 3450 doğdu Dışarıdan kocaman tek dikişim var ama kesi atılmadı yırtılmalar oldu sadece
Nergis42 Bir-pamuk_annesi 34+5 doğum yaptım kilosu 1960 dı 9 10 dikisim vardı ama kesilme olmadı bende doğuma girdiğim zman 9 santim açılmam oldu sonrasında yırtılma olduğu için dikiş atıldı
cennetkokuluyavrum Bir-pamuk_annesi benim 3.300 kilo oldu zor bir dogumdu cok yirtigim olmus serviks boyu iceri kadar yirtilmis keside olabilir uc saat yakin cok fazla dikis atildi sayisi verilmedi
Elisa- 3850 doğdu , doğumum 45 dk sürdü 15 dakika ıkındım çok zorlandım , 3 cm kesi var. Ama şuan 40 gün geçti hiç bi şey yok düzeldi tamamen
hunilimomm Bir-pamuk_annesi ilk kızım 3840 Gr doğdu 4-6 dikişim vardı 3260 Gr da diğer kızım doğdu 3 dikiş De onda vardı
Senaaydin Bir-pamuk_annesi 3600 doğdu kesi artılar mı hiç anlamadım bence atmadılar baya yırtılmışım dikişim çoktu sayısını sordum söylemedi doktorum
Dogacelik Bir-pamuk_annesi 3 bucuk kg dogdu, kesi atilmadi bana. Bence bu bunye meselesi. Kiloya gore tek bir dogru yoktur🤷🏻♀️
Bir-pamuk_annesi Sagolun hanımlar teşekkür ederim Rabbım dogum yapacak herkese kolaylıklar versin iyi akşamlar.
Summerwine95 Bir-pamuk_annesi 3940 gram doğurdum kesi atıldı ama dikiş kaç tane bilmiyorum çünkü dikiş sırasında tamamen uyuttu doktorum
Hndealnathn 3320 gr oğlumu doğurdum 3ic 3 dış 6 dikiş vardi epizyo yapmıştı doktorum 3200 kızımı dogurdum yırtık olmuştu 4 dikiş var