Emerken acıklı acıklı ağlıyor gaz sancısı var anlıyorum göğüs yaralarım daha fena oldu çekiştirdiği için. Karnını zeytinyağ ile ovuyorum ayaklarını hareket ettiriyorum ama geçmiyor ağlaya ağlaya yorulup uyuyakalıyor enemiyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum yarın hastaneye götürmeye çalışacağım. Kimyon çayı yapıp içtim sütüm gaz yapıyor herhalde diye başka ne yapabilirim içim gidiyor ilgilenecek fırsatım olmuyor abisi de bırakmıyor masaj yapayım vs 😮💨😞