Cuma günü bir kere mukuslu kaka yapmıştı, bugün de ilk kez aguline verdim birkaç damla denemek için, inanılmaz derecede sulu ve mukuslu kaka yaptı bezi bir açtık durmadı böyle şelale gibi. Apar topar çocuk acile götürdük, şimdi gaita testi istediler. Kaka yapsın yine diye eve geldik. Doktor da tam bir idiot, şu olabilir mi bu olabilir mi diyorum hiçbir şeye cevap alamadım bir de özel hastane. Nöbetçiymis herhalde zombi gibiydi. Neden olabilir bu başına gelen var mı? Üç gündür de zorla emziriyorum, biberon asla kabul etmiyor mama vs. aç kaldı diye mama deneyeyim dedim üç farklı biberon denedim yine istemiyor ağlıyor. Memeye getirince de agliyor. Sürekli uykusu var, gaz bir türlü uyutmuyor. Kafayı yiycem artık, anneler daha tecrübeli, bazen doktorlardan daha iyi fikir veriyorlar. Lütfen yardım edin 🥺 iki aylık bebeğim