Mgf Buket_D bizde ek gıdaya yeni bşldık.burda bekleyim bnde güniçinde nekdar vermeliyim bilmiyorum. Bn verdiğim sürece içiyo oğlm çnkü
Buket_D Mgf ek gıdaya yeni geçtiyseniz mama ya da emiyorsa ordan da alıyor ssuyu. Benim kızım 17 aylık emmeyi bıraktık normal besleniyor ama suyu az içiyor da 🤦🏻♀️
Mercosey Mgf valla bence 100 ml geçmediği sürece içsin. Su içme alışkanlığı olur şimdiden içerse diye düşünüyorum. Sonra hiç içmiyorlar alışmadıkları için.
Mgf Buket_D 6 buçk aylık olduk 20 gündr faln tadım yapıyoruz sadece ara ara veriyorum az az içiyo. Emdiği için çok fazla verip şişirmek istemiyorum bnde. Oyzden çok vermiyrm.
Buket_D Sonsuz32 kaç ml biberon acaba? Biz kan testi verdik emmeyi bıraktıktsn snra vitaminlerine bakalım diye kandaki üre bun değeri yüksek çıktı. Doktor su azlığı dedi. 3 ana öğün 2 ara öğün besleniyo bu beslenmeye daha çok su içmeli dedi de 🤦🏻♀️
Mgf Mercosey bnde bu yüzden ara ara tadım yaparken veriyorum hem kabız vs olmasın diye hmde alışsın diye. Güniçinde sürekli emiyo zaten ordan karşılıyordr su ihtiyacını maksat suyun tadına alşsn.
Buket_D Sonsuz32 kızımda o civarlar da içiyor bazen 2 karı hatta önlem için protein alımını azaltn dendi ve böbrek ultrasonu istendi bakalım