Zeydeymen Kızlar 1 hafta önce 4. Ay aşımızı olduk sol bacakta aşı yerinde deri altında fındık kadar sertlik var sizde de oldu mu normal bi durum mu araştırdım internette de ama pek bişey bulamadım