Merhaba bebeğim 17 martta eğitim aldı araya hastalık vs girse de bırakmadık eğitimi ..10 aylık 2 gündüz uykusuna geçti dün ( önceden erken uyandığı için akşam üzeri yarım saatten oluşan bir uyku daha yaptırıp 3 saate tamamlıyordum) iki uyku olunca inanılmaz bi değişiklik yaşadık 3 dk ağlayıp uyuyan bebek 45 dk ağlayıp uyumamaya başladı …eğitimi bozacak bişi de yapmadık yatırıp çıkıyorduk böyle bir durum yaşayıp düzene tekrar giren var mı aramızda