kivitoannesii Bebeğim 2 aylık sadece mama içiyor 120 cc içti iki saat olmadan bi 90 daha içti vermemek için cebelleştim ama çok ağladı hepsini içti bi sıkıntı olur mu
Mommyy0708 kivitoannesii hiçbir şey olmaz benim yeğenim daha ilk doğduğu zamandan beri 120 ile başladı düşün doymuyo habire istiyodu cak cuk cak cuk emip duruyodu hızlıca dana gibi eşşşek gibi oldu şimdi 4 aylık ama sanarsın 10 aylık yakında yürür diş çıkarıyo zaten 😂😂
caglasyarda kivitoannesii o kadar ağlamasının sebebi açlık değilde gaz da olmuş olabilir buna dikkat edin bence