Selinmom inanın beş ay gece gündüz kucağımdaydı oğlum. İlk doğduğunda saat başı uyanırdı mama hazırla süt sağ süt ısıt zor dönemden geçtik. Gazıydı reflüsüydü yere bıraktığım anda ağladığı çok oluyordu. Sonra sonra bu durum azaldı çok şükür. 10 aylık oldu halen gece maksimum deliksiz uykusu 2-3 saati geçmiyor 3 sefer beslemeye uyanıyorum ve sabah kalkışı hala 5.30-6.30 dan fazlası olmuyor. Siniri stresi kendimize yapıyoruz gerçekten rahat olmak lazım hayatta ama genelde de başaramıyoruz. Çalışma hayatını çok iyi bildiğim için bu konuda daha anlayışlıyım sanırım. Çok isteyerek dünyaya getirdiğim bebeğimin bu günleri geri gelmeyecek zaman ilerledikçe o zor dönemleri insan unutuyor gerçekten. Zaten unutmasak insanlar 2. 3. çocuğu asla yapmazlar☺️