Busebulut emziriyorsaniz niye uzun uyusun diye mama veresiniz ki.ben de emziriyorum acikcasi ne kadar uykusuz kalsam da emzirmeyi tercih ettim hep.mamanin sindirimi zordur,gaz ve kabizlik yapabilir.bence bunlarla ugrasmak yerine emzirmek en guzeli.tabi yine de siz bilirsiniz.mama icerse sizi reddetmesi de olasi bunu da unutmayin derim