ASLIHAN0709 Kızlar 4 ay 8 günlük kızım sabah kalktıgımda sol göğsümde şişlik hissettim biraz emzirdim boşaldı ama sızlıyo ucu falan ne yapabılırm sıcak havlu koydum. Sanki içinde top gbi damarlar sert gbi
Gizemalix1 ASLIHAN0709 göğüs kanalların tıkanmış en iyi ilaç sık sık emzirmek ve ılık duşa girmek başka bı yolu yok aynı şeylerin kat kat fazlasını yasadim😏
Pnrvlknblksn ASLIHAN0709 o zaman göğsünüze ki yara yüzünden dir ben mastit olmuştum göğsümün içinde top gibi birşey oluşmuştu sütüm sert olmuştu emzirmek bi işkenceydi antibiyotik aldım kullandım şükür geçti o topluk dağıldı
[silindi] ASLIHAN0709 canım aynısı bende var ucu ve etrafı sızlıyor ve emzirdigim halde sağ memem hep dolu hep şiş
Pnrvlknblksn ASLIHAN0709 yok ya bende 2gün önce ilk adetimi oldum çok gelmiyor az geliyor beni galiba 3aylık iğne etkiledi
[silindi] Pnrvlknblksn ben mastır değilim ama göğsümde yine bezeler oldu masaj yapıp emziriyorum ve hep dolu meme hiç rahatlamitor
Pnrvlknblksn ASLIHAN0709 o topluk yüzünden emziremiyordum mahvolmuştum çok şükür antibiyotik ile geçti
Gizemalix1 [silindi] evet canım ama gün geçtikçe rahatlicaksin emin ol geçmeyecek sandım ama 4gun sürdü
[silindi] Gizemalix1 canım saol. 2 hafta önce gayet rahattım birden oldu çok sinir bozucu inşallah gecer