Bebeğim 3 ay 27 günlük. Zaten 15 gündür asla kuvaktan inemk istemiyor bir yemeği bile zor yaptiriyor bana anakucağında duruyordu onda da durmuyor şimdi. Sürekli kucak istiyor herkes sen yaptın kucağına alıştırdın diyor ama 15 gün öncesine kadar bu çocuk gayet anakucağında duruyordu ben işlerimi yaparken birden mi alıştı? Yani gercekten tuvaleye zor gidiyorum. Hadi neyse onu bir şekilde hallediyorum ama gece uykuya geçişi dedirtecek beni. Normalde çok güzel bir şekilde akşam 7-8 gibi uyuturdum gece sadece emmek isterdi emer geri devam ederdi uykusana sabah kadar. Şimdi yatıyorum 5 kere uyanıyor yarım saatte bir ve ağlayarak. Geri uyutuyorum falan. Bazen ilk yatırdığım zaman kıyamet kopuyor zaten uyumayı reddediyor saat 7 den saat 11 e kadar mahvoluyoruz. Yani son uykusu 17.30 bu arada uykusu olmaması da imkansız. Deliricem niye böyle ya