Ysdr ben hamılyken bıraktım emmeyı bıraktı bebegım öyle basladım bnce emzirme süresince içmemelisiniz ama sizin bileceğiniz iş tabiki. Bnm nerdeyse tüm çevrem emzirirken paf küf içmeye devam ettiler ben üzülüyorum bebişlere yazık sütün bütün besin değeri gidiyor faydası kalmıyor malesef.